TinaDance | Sportas
15725
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15725,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Sportas

TRX funkciniai diržai

Užsiėmimai, kurių metu dirba daug raumenų grupių, suteikia galimybę atrasti savo vidinę stiprybę, transformuoti protą ir kūną, padidinti ištvermę, gerinti savo sveikatą ir pasiekti naujų bei žymių fizinę gerovę skatinančių rezultatų.

TRX diržų pagalba atliekami pratimai padės pagerinti laikyseną, koordinaciją, kūno lankstumą bei stangrumą, taip pat padės sustiprinti pilvo, nugaros, sėdmenų raumenis.

TRX treniruoklis – tai kabančių diržų sistema, kuri leidžia atlikti įvairius jėgos pratimus pasinaudojant savo kūno svoriu. Treniruočių rezultatas – sustiprinti raumenys, didesnė ištvermė, dailesnis ir lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija ir pusiausvyra. Efektyvių treniruočių metu kiekvienas sulaukia išskirtinio trenerio dėmesio, kiekvienam leidžiama treniruotis individualiu tempu, nes krūvis ir intensyvumas parenkamas individualiai, todėl jos tinkamos tiek pradedantiesiems, tiek ir pažengusiems.

TRX diržų pagalba atliekami pratimai padės:

– pagerinti laikyseną, koordinaciją, kūno lankstumą bei stangrumą;

– sustiprinti pilvo, nugaros ir sėdmenų raumenis;

– padidinti ištvermę.

Klaipėdoje:

  • antradieniais ir ketvirtadieniais 18.15 val. pradedantieji
  • antradieniais ir ketvirtadieniais 17.30 val. pažengę

Kaina 38 eur./mėn.

Treneris Tomas Stasiūnas

Asmeninis treneris

Tomas Stasiūnas:

– Sportu duomiuosi ir profesionaliai sportuoju jau 19 metų, vaikystėje intensyviai žaisdavau krepšini. Fitnesu domiuosi 10 metų. Nuolatos domiuosi sporto naujovėmis, kurias išbandęs sėkmingai pritaikau savo klientams, esu seminarų, susijusių su fitnesu bei mityba, dalyvis, savo karjera esu paskyręs tobulinimuisi ir pagalba žmonėms, norintiems išmokti gyventi sveikiau, sužinoti paslaptis, susijusias su sportu bei mityba.

Noras visada tobulėti privedė prie to, kad kiekvieną klientą padedu priartinti prie jo tikslo ir padaryti laimingesnį, sveikesnį bei gražų sau bei kitiems. Gyvenime esu išbandęs ne vieną sporto šaką, ir kiekviena atnešė į mano gyvenimą naudos.

Jums mieli klientai atskleisiu naudingiausias paslaptis bei padėsiu pritaikyti kiekvienoje gyvenimo situacijoje, siekiant puikios formos bei sveikatos Didžiausias malonumas man, kaip asmeniniam treneriui yra, kai mano klientas pasiekia savo rezultatą bei tęsia savo gyvenimą vadovaudamasis mano duotais patarimais, ko pasekoje džiaugiasi puikia savijauta bei gražiu kūnu.

Pilatesas

Šiandieniniame be galo dinamiškame gyvenime fizinė ir protinė įtampa, su kuria nuolat susiduriame, tampa vis pavojingesnė sveikatai. Sėdime ilgas valandas susikūprinę prie kompiuterių, nuolat skubame, nepabaigdami darbų, patiriame per didelius emocinius krūvius tarpusavio santykiuose.
Pilatesas – kas tai?  Pilatesas – tai unikali kombinuota pratimų sistema, veikianti žmogaus mentalitetą, protą, intelektą, kartu sėkmingai vystydama jėgą, lankstumą, ištvermę ir judesių koordinaciją. Tai pratimų programa kūnui ir sielai kartu. Pilatesas – tai kūno valdymo metodika, kurios tikslas – harmonizuoti kūną ir sielą, grąžinti jiems pusiausvyrą ir leisti organizmui pačiam išsigydyti.
Ko galima pasiekti, praktikuojant Pilateso sistemą? Tiems, kas skundžiasi nugaros skausmais – padeda išvengti stuburo ir sąnarių negalavimų, gali būti naudojama profilaktikai. Dauguma Pilateso pratimų ypač stiprina nugaros ir pilvo raumenis. Pilates programoje didelę reikšmę turi stuburo lankstumo ir taisyklingos laikysenos lavinimas. Jei stuburas susitvarko, susitvarko ir visa žmogaus sveikata. Šokėjams ir sportininkams reguliariai atliekant Pilateso pratimus, profilaktiškai padedama išvengti traumų. Tai – efektyvus potrauminės reabilitacijos metodas.
Pagyvenusiems žmonėms – pratimai paprasti ir natūralūs, savo kūno jėga ir svoris pratimuose naudojami natūraliausiu būdu. Pratimai atliekami lėtu tempu, vyrauja pratimai gulit arba sėdint. Pratimai nekelia skausmo. Tiems, kas mėgsta panašaus pobūdžio treniruotes (pvz. joga) – užsiėmimo metu pagal ramią ir lėtą muziką atliekami pratimai, pasiekiantys giluminius kūno raumenis. Didelė dalis Pilateso perimta iš jogos, tačiau Pilatesas savo natūralumu yra priimtinesnis didesniam žmonių ratui. Ar Pilates pratimai padeda sumažinti svorį?
Deja, Pilateso pratimai, kaip ir jogos ar kovos menų užsiėmimai, nemažina svorio. Siekiantiems šio tikslo, rekomenduojame pasirinkti aerobinio tipo užsiėmimus. Kuo skiriasi Pilates užsiėmimai nuo kitų sporto treniruočių? Pilateso užsiėmimai yra unikalūs savo atlikimo technikos natūralumu ir panašumu į kasdieninius paprastus žmogaus judesius, ir tuo pačiu yra daugiaplaniai – veikia kelias raumenų grupes, reikalauja tikslumo ir visiško susikoncentravimo į atliekamą veiksmą. Atliekama mažiau pakartojimų, bet daugiau pratimų.
Tuo tarpu paprastos sporto treniruotės tikslas dažniausiai yra bet kokia kaina užauginti didelius raumenis arba sumažinti riebalinį sluoksnį, atliekant daug pratimo pakartojimų. Visgi didelis raumenynas toli gražu nėra ir neturėtų būti sveiko žmogaus siekiamybė. Pilateso filosofija teigia, kad gera sveikata pasiekiama per pratimų atlikimo metu naudojamą sąnario, raumens ar atskiros kūno vietos vizualizaciją, kuri padeda sutelkti energiją reikalingoje vietoje ir taip šalia fizinio pratimo dar veikia galinga gyvybinės energijos jėga. Pilateso sistema apima fizinių, protinių ir dvasinių žmogaus savybių vienovę.

Sportuok su vaiku (0-1m)

 

Šiuo metu šios veiklos nevykdome

Sportuok su vaiku. Naujos „Tina dance fitness studio“ treniruotės mamoms ir jų kūdikiams.

Siūlome mankštą mamytėms su mažyliais nuo 3 mėnesių iki 1 metų.

Sportuoti su kūdikiu smagu! Stiprinamas mamos ir vaiko ryšys, stiprinamas kūnas, dailinama figūra. Pradėk. Bus puiki proga prasiblaškyti, išeiti iš namų ir susirasti draugų!

Registruokis ir sportuok su vaiku Klaipėdoje – Švyturio arena, korpusas 7, 1 aukštas, patogus patekimas į studiją su vežimukais!

 

Vienkartinis apsilankymas 7 eur.

Fitness lazdos –  individualios treniruotės

Multifunkcinės FITNES lazdos — naujas ir pažangus fitneso įrankis, sukurtas veiksmingai suderinti raumenų jėgą, ištvermę ir lankstumą. Tai labai smagios, įdomios, specifinės ir svarbiausia efektyvios treniruotės!

Multifunkcinė treniruočių lazda su gumomis lazdos galuose leidžia sistemingai treniruoti visas raumenų grupes.

 

Asmeninės treniruotės kaina  nuo 25 eur. 1 val.    Galime atvykti į namus, įmones.

Kūno dizainas  – individualios treniruotės

Kūno dizainas – tai vidutinio intensyvumo, jėgos treniruotė, puikiai tinkanti įvairaus amžiaus, įvairaus fizinio pasirengimo moterims, norinčioms patobulinti kūno linijas ir puikiai jaustis. Treniruotę sudaro pratimai įvairioms raumenų grupėms, naudojant step‘us, svarelius ir gumas. Atliekami pratimai stiprina kūno raumenis, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, mažina įvairių traumų tikimybę, gerina laikyseną, mažina kūno svorį.

Asmeninės treniruotės kaina nuo 25 eur. 1 val. (laikas derinamas)

Galime atvykti į namus, įmones.

Nepabandęs nesužinosi ką gali tavo kūnas